5 taktika za održavanje pozitivnog stava (II deo)

U prošlom tekstu smo pisali o važnosti pozitivnog stava i o par načina kako ga postići, a u nastavku ovog teksta ćemo vam opisati još 3 taktike kako da budete vedra osoba.

  1. Pažljivo birajte s kim provodite vreme.

Osobe kojima ste okruženi umnogome utiču na to kako se osećate, a emocije su zarazne. Ako vam se dešavalo da primetite kako se u nečijem društvu lošije osećate, možda je vreme da se zapitate da li vam je to u životu potrebno. Kraj takvih ljudi je mnogo teže zadržati pozitivan stav, posebno kada su konstantno loše volje – šanse su velike da ćete biti i vi. Zato se trudite da provodite vreme sa ljudima koji su i sami pozitivni i pored kojih se dobro osećate.

  1. Budite blagi prema sebi.

Da biste ovo postigli, važno je da budete iskreni prema sebi po pitanju toga kako se osećate. O kojoj god emociji da se radi – bilo da ste tužni, ljuti ili nešto treće, prihvatite kako se osećate, razmislite zašto i pokušajte da nađete neke jednostavne načine da to promenite. Nekad je dovoljno samo porazgovarati sa bliskom osobom ili odvojiti pola sata za sebe. Reagovanje na negativne emocije sa razumevanjem će vam pomoći da ih brže prevaziđete, a samim tim ćete imati više prostora za pozitivne emocije i razvijanje pozitivnog stava.

  1. Neka vam pozitivno razmišljanje postane prioritet.

Ovo je možda i najteže postići i nema univerzalnog recepta za to kako, ali ideja je da obećate sebi da ćete razmišljati pozitivno u svakoj situaciji. Kada god uhvatite sebe da počinjete da mislite o lošijim stranama života, pokušajte da se trgnete i promenite pravac razmišljanja. Nastavite sa tim dok vam ne pređe u naviku – pozitivnost je, na kraju krajeva, stvar izbora.

156,289people like this

3,940people like this

Uspešno ste se registrovali

Prijava

Registracija

Registracija