Bolji vid pomoću namirnica?

Asocijacija za bolji vid je uglavnom – šargarepa! Ali pored nje postoji još mnogo namirnica koje mogu poboljšati naš vid, od kojih će vas neke sigurno iznenaditi.

Kako biste sačuvali zdravlje oka i vid, neophodno je da unosite namirnice koje u sebi sadrže vitamine A, C i E, lutein, omega-3 masne kiseline, betakaroten i cink. Ovo su neočekivane namirnice koje sadrže pomenute materije:

Kikiriki – konzumiranjem kikirikija poboljšavate vaš vid pomoću vitamina E i omega-3 masnim kiselinama koje on sadrži.

Pomorandža, citrusi – ko voli ovo voće neće mu biti problem da poveća unos, kako bi poboljšao svoje zdravlje. Vitamin C koji se nalazi u citrusima sprečava pogoršavanje vida. Umesto pomorandže možete konzumirati i limun ili druge citruse.

Jaja –  ako ste ljubitelj jaja, ova informacija će vam biti korisna. Nije bitno na koji način ih spremate, u svakom obliku imaju dejstvo. Jaja sadrže lutein, vitamin B, cink i masne kiseline, a ovaj sastav nam omogućava pravilan rad oka. Takođe jaja sadrže i sumpor i cistein koji su jako bitni za očuvanje oka od oštećenja.

Lisnato zeleno povrće – za lečenje i prevenciju bolesti oka, iz ove grupe najznačajniji su spanać, kelj, zelena salata i brokoli. U sebi sadrže vitamine A, B12, C i kalcijum. Da biste iskoristili sve nutritivne vrednosti iz povrća, najbolje je da ih ne prekuvate prilikom pripreme.

146,562people like this

5,730people like this

Uspešno ste se registrovali

Prijava

Registracija

Registracija