Jačanje imuniteta u borbi protiv prehlade

Što su dani hladniji, virusi se brže šire i ometaju nas u normalnom funkcionisanju. Najizloženiji smo na javni mestima i u gradskom prevozu. Zato treba na vreme da počnemo sa pravilnom zaštitom od mogućih infekcija, a najbolji način za to je jačanje imuniteta.

Glavna stavka su svakako vitamini. Svom organizmu obezbedite dovoljnu količinu vitamina koji će održati imunitet jakim. Najbolje je unositi ih preko hrane koju konzumirate. Evo nekoliko namirnica koje je korisno uvrstiti u ishranu a sadrže važne nutrijente, kvalitetne izvore proteina, dobrih masnoća, antioksidanasa, ali i probiotika: limun, pomorandža, paprika, brokoli, šargarepa, beli luk, orasi, jabuke…

Stavka koju zaista često zaboravljamo uprkos maltene svakodnevnom podsećanju je – dovoljan unos tečnosti. Bez vode naš organizam se ne čisti adekvatno i samim tim borba sa virusima postaje sve teža.

Za jak imunitet treba imati i jako telo. Iako smo navikli da se utoplimo u udobnosti svog doma, dobro je podsetiti se da imunitet jačamo udisanjem svežeg vazduha. Dobro se obucite i jesenje popodne provedite u šetnji po šumi koja će značajno doprineti vašem zdravlju.

Poslednja jako važna stvar pri čuvanju jakog imuniteta je redovna higijena ruku. Izbegavajte da bilo šta uzmete dok prethodno niste dezinfikovali ruke. Opšte je poznato da se bakterije najbolje prenose prljavim rukama, zato vodite računa. Lakše je sprečiti nego lečiti, zar ne?

156,289people like this

3,940people like this

Uspešno ste se registrovali

Prijava

Registracija

Registracija