Joga vežbe kod kuće

Ukoliko još uvek niste isprobali joga vežbe, pravo je vreme da to i učinite. Joga je idealan tip treninga za kućne uslove jer vam za njega nije potrebno mnogo prostora. Takođe, povoljno utiče na raspoloženje, zatezanje tela i mršavljenje. Sada kada imate dovoljno vremena da se posvetite sebi, potrebna vam je samo jaka volja i mekana podloga za vežbanje.

Pre svega, joga je pravo rešenje za ljude koji su često pod stresom, jer ona utiče na vaše misli i aktivira prave mišiće u vašem telu. Adekvatno povezuje telo i um, i redovnim vežbama vaše telo dovodi u bolju ravnotežu i kondiciju. Budući da je joga izvor zdrave energije, ne postoji adekvatan vremenski period kada treba da se praktikuje. Sami određujete kontinuitet i trajanje vežbi, ali se preporučuje minimum 20 minuta vežbanja, 3 puta nedeljno. Videćete da se pozitivna energija zapravo nalazi u vama i čeka da je oslobodite.

Započnite trening sa nekoliko jednostavnih joga poza koje su namenjene početnicima, tako da ćete lako pratiti intenzitet treninga. Kada postignete izgubljenu kondiciju pređite na teže vežbe i posebno vodite račina o položaju kičme kako ne bi došlo do povrede. Većina ljudi misli da joga vežbe ne mogu biti previše zahtevne i da ne izazivaju previše napora, ali već nakon prvog treninga videćete da nije uopšte tako lako kao što izgleda. Samo budite uporni i rezultati neće izostati!

146,562people like this

5,730people like this

Uspešno ste se registrovali

Prijava

Registracija

Registracija