Kada je najbolje vežbati?

Postoji mnogo istraživanja urađenih na ovu temu, a naučnici su do skoro tvrdili da vežbanje neposredno pred odlazak na spavanje negativno utiče na organizam i njegovu sposobnost da se dobro odmori u toku noći. Međutim, novije studije su pokazale da je ono što smeta telu da zaspi sam intenzitet vežbi koje radite. Intenzivne vežbe se definišu kao one tokom kojih ne možete da govorite.

Uzevši ovo u obzir, biranje termina za trening ili vežbe je u potpunosti na vama, pa tako, u zavisnosti od toga da li ste jutarnja osoba ili „noćna ptica“, više će vam prijati trening ujutru ili uveče. Ipak, svakako izbegavajte da vežbate odmah nakon obroka jer to doprinosi usporavanju varenja što nije dobro ni za vaš stomak niti ima efekta ako želite da izgubite kilograme.

Stručnjaci i dalje preporučuju treniranje ujutru jer tvrde da razbuđuje organizam i najbolje ga priprema za dan koji dolazi. Efektivno je i vežbanje pre obroka jer se tada telo najbrže oslobađa masti.

Ako tek počinjete sa vežbama bilo kog tipa, ove smernice će vam pomoći da odlučite u koje vreme bi bilo najbolje da se bavite ovim aktivnostima, a naša preporuka je da svakako sve isprobate dok ne odlučite šta vama najviše odgovara i kada ima najviše efekta kod vas.

156,289people like this

3,940people like this

Uspešno ste se registrovali

Prijava

Registracija

Registracija