Kako izbalansirati obroke tokom leta

Počnimo sa jednom univerzalnom istinom – kada su vrućine, slabiji nam je apetit. Nauka je ovo puno puta istražila i potvrdila, ali bez da ulazimo u naučne razloge, odgovor je zaista veoma jednostavan: teška hrana nam nije toliko potrebna leti. Upravo iz tog razloga se često dešava da nemamo maltene nikakav apetit tokom dana i da jedemo veoma slabo, a kada zađe sunce – kreće i veća glad. Znamo da ne valja jesti obimne obroke uveče, pa kako napraviti balans?

Pre svega, isplanirajte svoje obroke tako da budu raspoređeni makar u relativno slično doba svakog dana kako bi vam se metabolizam navikao da dobija hranu u određeno vreme i kako biste ga time „isprogramirali“ da oseća glad tačno pred planirani obrok. To znači da preskakanje obroka nikako nije opcija.

Odlučite se za laganije obroke i nemojte jesti ništa što vam ne prija. Na primer, za doručak su šejkovi i smutiji od omiljenog voća ili povrća idealan izbor. Na taj način ćete uneti i neophodnu energiju za početak dana, kao i nutritivne elemente koji su vam potrebni a nećete imati utisak težine u stomaku.

Što se tiče ručka, salate se podrazumevaju, ali dobar izbor su i supe i čorbe. One takođe sadrže minerale i vitamine koji su potrebni organizmu, a konzumiranjem istih ćete na lakši način uneti dovoljno tečnosti u toku dana, što je izuzetno važno tokom letnjih meseci.

Ukoliko budete jeli dovoljno u toku dana, energetski i nutritivno bogatih obroka, uveče vam organizam neće tražiti težu hranu jer ćete prosto biti konstantno i siti i hidrirani. A kada vam zatreba brza i ukusna užina, uvek možete gricnuti nekoliko Wellness keksića.

146,562people like this

5,730people like this

Uspešno ste se registrovali

Prijava

Registracija

Registracija