Kako sačuvati fokus tokom radnog dana

Ako u svoj radni dan inkorporirate svega nekoliko zdravih navika, osećaćete se mnogo bolje, produktivnije i koncentrisanije i što je najvažnije uspešno ćete smanjiti svakodnevni nivo stresa.

1. Osmislite svoj ritual za početak radnog dana

Ako osmislite svoj ritual za početak radnog dana, koji ćete realizovati odmah po dolasku u kancelariju, steći ćete naviku, koja će biti vaš svojevrstan signal da je radni dan počeo.  Recimo, dođite na posao 10 minuta ranije, kako biste imali vremena da svoju prvu kafu popijete baš za svojim stolom i da odmah nakon prvog jutarnjeg užitka produktivno započnete svoj radni dan.

2. Osmislite svoje mini pauze

Većina naših radnih dana, tokom nedelje, veoma je dinamična i podrazumeva nekoliko različitih zadataka, koji se jedan za drugim smenjuju. U tom slučaju, zar ne bi bilo bolje da između svakog radnog zadatka osmislite malu pauzu, koja će vas okrepiti i predstavljati reset za vaš organizam.

3. Povežite se sa kolegama

Ostvarivanje zdrave komunikacije sa kolegama na poslu, veoma je važno za vaše psihičko zdravlje, kada ste u kancelariji. Pored toga što stičete iskustvo o važnosti timskog duha, osećaćete se privaćeno, kao deo jedne celine, što je zaista ključno. Uostalom, na taj način osetićete neophodno razumevanje u trenucima kada vam je zaista teško i uvek ćete imati koga da upitate za pomoć.

4. Budite uredni

Možda zvuči čudno, ali uredan radni prostor utiče na sređene misli i poboljšan fokus na posao koji vas u datom trenutku okupira, zato se potrudite da vaš radni prostor uvek bude uredan i inspirativan.

156,289people like this

3,940people like this

Uspešno ste se registrovali

Prijava

Registracija

Registracija