Kako zaspati za 2 minuta?

Nedostatak sna je jedna od nevolja sa kojom se bori svako od nas. Često nam se desi da ne možemo da zaspimo dugo, da smo preokupirani raznim mislima. Sve je to povezano sa stresom, dnevnim ritmom ili nekim emotivnim događajima.

Postoji nekoliko tehnika za opuštanje, a najdelotvornija uključuje svesno opuštanje mišića, upotrebu tehnike disanja i vizuelizaciju.

Pomoći ćemo vam da uz nekoliko koraka zaspite za 2 minuta:

  1. Potrebno je da opustite sve mišiće lica, jezik, vilicu i mišiće oko očiju.
  2. Opustite ramena što više možete, a onda polako desnu, pa zatim i levu ruku.
  3. Zatim treba da opustite grudni koš, noge, prvo kukove i onda sve ostale mišiće polako do nožnih prstiju.
  4. Možda jedan od najvažnijih i najtežih koraka je kada treba da probate da ne mislite na probleme, tačnije probajte da ne mislite ni na šta.

Kada uradite svaki korak i kada se telo opusti, posle 10 sekundi potrebno je da poradite i na svom umu, a to ćete uraditi pomoću metode vizuelizacije:

  1. Treba da se opustite i da zamislite da ste u nekom čamcu koji plovi morem i da nema nikoga osim mora, neba i vas.
  2. Zamislite da ležite u nekoj udobnoj ljuljašci u zatamljenoj sobi u kojoj ste sami.
  3. Poslednje što treba da uradite jeste da pričate sebi kako je potrebno da ne mislite ni o čemu, deluje teško i nemoguće, ali probajte, uspećete sigurno.

Možda vam sve ovo deluje jako teško i nemoguće, ali ako budete uporni i svako veče pre nego što zaspite uradite ovih nekoliko koraka, imaćete dubok i kvalitetan san.

146,562people like this

5,730people like this

Uspešno ste se registrovali

Prijava

Registracija

Registracija