Rigidni režimi ishrane – za ili protiv

U vremenu brzog življenja, kakvo je današnje, kada se najveći deo dana provodi na poslu i u obavljanju kućnih obaveza, često ne stižemo ni da jedemo. A, onda, kada i za tu potrebu pronađemo malo vremena, prejedamo se, bolujemo a nekad i gojimo. Teror vitkog izgleda koji je postavio vizuelne imperative, tera nas da se okrećemo brzim dijetama, rigidnim režimima ishrane kao i angažovanju skupih nutricionista i trenera koji bi nam sačinili programe ishrane i iznurujućih vežbi, a sve da bismo u rekordno kratkim rokovima postali “lice sa naslovnice”.

Veliki broj programa dijetalne ishrane koje pronalazimo na internetu i koji se bučno oglašavaju, neretko su toliko rigidni da, ili pribegavaju eliminaciji velikog broja namirnica, ili ekstremnoj redukciji količine hrane, ili, pak, višednevnom konzumiranju tečnih napitaka koji predstavljaju zamenu čvrstoj hrani. Posledice ovakvih režima nisu uvek aktuelna tematika.

Iskustvo nas je naučilo da ništa što je ekstremno nije dobro, pa tako ni brzo mršavljenje. Osluškujte svoj organizam i osetite šta mu od hrane odgovara, a onda, prema sopstvenom ritmu života, primenite taj svoj jedinstveni režim ishrane. Ne treba da se odričete hrane koja vam prija, pa čak ni slatkiša, samo pazite na količinu. Ukoliko imate potrebu da smanjite kilažu, zadajte sebi realne rokove za mršavljenje, uvedite umereno vežbanje koje vam odgovara, potrudite se da sami pripremite namirnice za obroke, koji treba da budu redovni, češći I manjih porcija.

156,289people like this

3,940people like this

Uspešno ste se registrovali

Prijava

Registracija

Registracija