Samopromocija je ključan deo tvog posla

To je deo našeg sopstvenog imidža koji uvek ostavlja najsnažniji utisak na one kojima se predstavljamo. Neke od najuspešnijih žena sveta vlasnice su najpoznatijih svetskih kompanija, te kao takve predstavljaju najpouzdanije primere dobre samopromocije koje treba slediti.

One smatraju da treba prikazati sebe kao osobu na koju se ostali mogu osloniti u poslu, zato što ste sigurni u svoja potencijalna postignuća. Na ovaj način istaći ćete se u odnosu na svoje kolege, a imaćete osećaj da ste sposobni da prevaziđete i sami sebe.

Emili Šuman, autorka bloga „Cupcakes & Cashmere“, veruje da je zahvaljujući sopstvenom radu i neosvrtanju na one oko sebe, dostigla svoj poslovni cilj. Njen fokus bila je produktivnost sebe same i postavljanje ličnih ciljeva, a ne onih koji se postavljaju u odnosu na druge.

Osnivačica komanije „Bumble“,  Vitni Volf, kao glavnu crtu svoje samopromocije vidi spremnost na saradnju. Ona se odrekla isticanja pozicije lidera, kako bi odala stav poslodavca koji se ne takmiči sa svojim kolegama i saradnicima. Podstiče timski rad i veruje da je upravo zbog negovanja poslovnih odnosa uspešna poslovna žena.

Pronađite svoju ideju vodilju koja će vas učiniti ispunjenima u poslovnom smislu i možda vas jednog dana dovesti do naslovnih strana najboljih svetskih magazina.

156,289people like this

3,940people like this

Uspešno ste se registrovali

Prijava

Registracija

Registracija