Šta deca treba da jedu za užinu

Deci školskog uzrasta je potrebno mnogo energije u toku dana da bi se pravilno razvijala. Iako je primarni cilj užine da stabilizuje nivo glukoze u krvi radi podizanja energije, a tome može doprineti bilo kakva hrana, važno je obezbediti zdrave namirnice jer one sadrže neophodne minerale (za razvoj mišića, nerava i kostiju) i vitamine (za jak imunitet).

Zdrava užina bi, prema tome, trebalo da se sastoji od različitih vrsta hrane – žitarica, mlečnih proizvoda i voća ili povrća. Takođe, ne treba zaboraviti vodu, jer je voda najbolji napitak za hidrataciju i održavanje balansa elektrolita u organizmu.

Dovoljno je uključiti čašu mleka ili jogurta u užinu da bi dete unelo optimalan udeo proteina i kalcijuma. Što se tiče voća, najbolje je koristiti sezonsko da bi se izvukli maksimalni benefiti vitamina i biljnih vlakana koje ono sadrži. Žitarice su glavni izvor energije, i mogu ih unositi u raznim oblicima.

Priprema zdrave užine, prema tome, ne zahteva mnogo vremena, a pospešuje zdrav razvoj deteta i stvaranje dobrih navika koje će mu značiti čitavog života.

156,289people like this

3,940people like this

Uspešno ste se registrovali

Prijava

Registracija

Registracija