Šta ne treba jesti pre spavanja?

San je jedna od važnih stvari koje nam daju energiju, koncentraciju kao i motivaciju, a takođe utiče i na raspoloženje, kao i na zdravlje. Kako bismo izbegli loš, nemiran san, kao i ružne snove i nesanicu, neophodno je znati koje namirnice ne bi trebalo konzumirati pre spavanja.

Loš i nepravilan način života utiču na naš organizam, kao i na san i spavanje. Kao što postoje namirnice koje nam podižu raspoloženje i energiju, tako postoje i one koje utiču suprotno. Pre spavanja ne treba jesti minimum dva sata i ne preporučuje se konzumiranje namirnica koje opterećuju želudac.

Namirnice koje ne bi trebalo da se konzumiraju pre spavanja su začinjena i masna hrana, meso (crveno), kao ni slatkiši i grickalici. Što se mesa tiče, nije dobro jesti ga pre spavanja, jer je sačinjeno od proteina kojima je dosta vremena potrebno da se svare, a samim tim će telo tokom spavanja biti usmereno na varenje i to će uticati na ostale procese i kvalitet sna. 

Pored namirnica, izuzetno je važno znati da se konzumiranje alkohola ne preporučuje pre spavanja, što većina nas radi, jer odmah nakon izlazka legnemo u krevet. Najbolje je dva sata pre spavanja prestati sa konzumacijom alkohola. Alkohol utiče tako što se noću često budimo, žedni smo, a takođe utiče na hrkanje. Neophodno je znati da odmah pre spavanja nije poželjno konzumirati bilo koju tečnost.

146,562people like this

5,730people like this

Uspešno ste se registrovali

Prijava

Registracija

Registracija