Sve što je potrebno da znate o napadima anksioznosti i kako se izboriti s njima

Kao što je skoro svima već poznato, nemir i briga koji se u nama bude prilikom razmišljanja o nekim mogućim događajima i situacijama zove se anksioznost. Ona nije ni malo retka pojava. Generalno, povremenu anksioznost oseća skoro svaki čovek. Živimo u takvom vremenu gde se sve odvija isuviše brzo, i jako često anksioznim napadima doprinesu mnoge sitnice koje nam se usput dogode, kao što su umor i nagle promene. Iako je toliko česta da se smatra normalnom, može značajno da ometa život. Postoji više vrsta anksioznosti, a pojava o kojoj se sve češće govori je anksiozni napad – on je praćen fizičkim reakcijama kao što su ubrzan rad srca, disajne tegobe, bol u grudima itd. Koliko god bilo neprijatno doživeti ovako nešto, treba imati na umu da postoje načini da se izborite sa tim (ili da ublažite njihovo dejstvo):

  • Brinite se o svom telu. Setimo se poslovice "u zdravom telu zdrav duh" koja sigurno postoji sa razlogom. Trenirajte koliko vam prija, jedite zdravo i, što je najvažnije, spavajte dovoljno!
  • Pronađite koren vaših briga. Zapitajte se šta vas tačno muči i pokušajte da otkrijete zašto. Ako osvestite razlog vaših briga, lakše ćete se sa njima suočiti pa će brže i nestati.
  • Vežbajte duboko disanje. Ovo će vam dobro doći u bilo kojoj situaciji jer dotok kiseonika dobro utiče na nerve i njihovo funkcionisanje.
  • Ovo je najvažnije pravilo: nemojte dozvoliti da vas ovakva situacija plaši, već se posavetujte sa stručnjakom. Oni će najbolje znati kako da se najbrže rešite brige.

156,289people like this

3,940people like this

Uspešno ste se registrovali

Prijava

Registracija

Registracija