Vežbanje u prirodi tokom zime

Zimski dani nas teraju da se ušuškamo u toplo ćebe i uživamo uz topli napitak i omiljenu knjigu. Nasuprot tome priroda nas zove da se aktiviramo i ne dozvolimo da se kilogrami nagomilaju tokom ovog perioda godine. Vežbanje je najbolji i najzdraviji način da ostanete fit a da vaše telo bude savršeno kada dođe lepo vreme. Dobro se utoplite, pijte dosta tečnosti i napravite sebi plan koji ćete slediti. Napravite pravi izbor a mi ćemo vam pomoći sa nekoliko saveta:

  • Slojevito oblačenje – Neophodno je pametno i slojevito se obući za trčanje u prirodi. Odlučite se za nekoliko tanjih slojeva odeće koji će adekvatno upijati znoj i neće vam stvarati osećaj nelagodnosti. Poželjno je da materijali ne budu pamučni već oni preporučeni posebno za vežbanje. I dodatna oprema je važna kako ne biste osetili hladnoću. Šal, kapa, tople rukavice i spremni ste za pokret.
  • Dobro zagrevanje - Pre trčanja na hladnom vazduhu uradite vežbe zagrevanja, jer su zimi mišići skloniji povredama. Tako podižete temperaturu u mišićima, što doprinosi efikasnosti vežbe i sprečava povrede.
  • Tečnost – Kao što već znamo tečnost je važna u svim segmentima zdravog života. Neophodno je da redovno unosite dovoljnu količinu vode kako ne biste doveli svoj organizam do dehidratacije.
  • Postavite cilj – Pronađite motivaciju u sebi ili u nekom drugom i sledite svoj cilj do kraja. Savršen izgled nikada nije teško postići kada imate jaku volju i želju.

Trčanje naravno možete zameniti nekim drugim zimskim sportom ili opuštenom šetnjom sa svojom porodicom. Fizička aktivnost je važna tokom cele godine, zato ne dozvolite da se u ovim mesecima nepotrebno ulenjite. Počinjemo?

146,562people like this

5,730people like this

Uspešno ste se registrovali

Prijava

Registracija

Registracija