Zašto je šetnja toliko dobra za vaš organizam?

Možda vam deluje da je šetnja ili hodanje najjednostavniji oblik vežbanja, ali verujte nam, ova aktivnost zaista može dosta pomoći vašem organizmu i dobrom osećaju. 

Svaki korak u šetnji je i korak ka vašoj boljoj verziji sebe!

Šetnja poboljšava cirkulaciju i dobra je za smanjenje krvnog pritiska. Vreme provedeno napolju će vam pomoći da se bolje osećate, a ako redovno praktikujete ovu aktivnost možete postići i bolju kondiciju. Ujedno će vam raditi sve grupe mišića, raspoloženje će biti bolje a kapacitet pluća i srca se takođe povećavaju.

Hodanje je aktivnost koju lako možete uklopiti u svakodnevni raspored. Nema otežavajućih okolnosti koje nam tako lako daju izgovore da preskočimo sport: termin je kada god odlučite, investicija u opremu je minimalna, ne morate ništa da uplaćujete... Izađite jednu stanicu pre vašeg odredišta i prošetajte i polako steknite naviku da šetate.

Da bi šetnja bila efikasna i imala optimalan efekat potrebno je da traje između 30-45 minuta i da hod bude odgovarajuće brzine. Ako možete da hodate i razgovarate usput, to je znak da ste dobro odredili brzinu.

Počnite malo po malo, tako što ćete etape puteva koje inače prelazite prevozom ili autom prepešačiti. Zatim postepeno produžavajte te etape i nastavite da sebi menjate cilj u smislu dužine i brzine hoda, kako biste uvek pred sobom imali izazov. Vreme koje provodite u šetnji iskoristite i za uživanje u vremenu, društvu ili svojim mislima. Ubrzo ćete početi da osećate rezulate vašeg truda, a stećićete i jednu dobru naviku! Zato ne čekajte više i ne dozvolite da vas hladno vreme zaustavi u vašoj nameri, već se prilagodite odećom i obućom i – put pod noge!

156,289people like this

3,940people like this

Uspešno ste se registrovali

Prijava

Registracija

Registracija