Zašto treba jesti grejpfrut pre doručka?

Kada se grejpfrut i doručak nađu u istoj rečenici, većini je prva pomisao – dijeta. U ovom tekstu, međutim, želimo da vam prikažemo sve prednosti ove citrusne voćke blago gorkog ukusa tako da poželite da je uvrstite u ishranu, ako već niste. 

Grejpfrut je pre svega veoma zdrav, sadrži vitamine C, B i P. Bogat je mineralima, kalijumom, eteričnim uljima, magnezijumom. Grejpfrut brzo sagoreva masti i ubrzava metabolizam, zbog čega i jeste popularan saveznik u raznim dijetama. Svakako, tu se njegova uloga ne završava, odličan je za konzumaciju i zbog svojih drugih svojstava, a o njima pročitajte u nastavku teksta:

  1. Niskokalorična poslastica – postoje razni recepti uz pomoć kojih možete doći na ideju kako da ga konzumirate. Možete ga dodati u salatu, jesti sušeni grejpfrut kao užinu ili pojesti svež grejpfrut kao užinu kako biste se osvežili. Preporučuje se konzumacija ujutru, budući da tada ima najviše uticaja na organizam.  
  2. Održava sitost – grejpfrut sadrži veliku količinu vlakana, a sve namirnice bogate vlaknima produžavaju osećaj sitosti. Prosečan grejp ima oko 2 grama vlakana, pa se preporučuje za konzumaciju za doručak ili tokom dana, svakako ne uveče. Ukoliko volite i da se zasladite uz ovo voće, preporučujemo da ga kombinujete uz Wellness keks koji je takođe prirodno bogat vlaknima.
  3. Stabilizuje nivo šećera u krvi – pomaže kod smanjenja nivoa insulina u krvi. Kada u organizmu imamo nizak nivo insulina, to znači da će naše telo koristiti hranu kako bi dobilo energiju, a neće je pretvarati u masti i tako je skladištiti.

146,562people like this

5,730people like this

Uspešno ste se registrovali

Prijava

Registracija

Registracija