Akva joga

Joga u vodi predstavlja novi trend u jogi koji pruža osećaj lakoće i lakšeg pristupa vežbama koje na suvom mogu delovati zahtevnije ili komplikovanije. Voda je element pročišćenja, stoga je još jedna prednost to što ona skuplja i odnosi sve naše brige, te se nakon vežbanja osećamo još smirenijim, opuštenijim i uravnoteženijim. Voda omogućava da bolje plutamo, tako se pojačava dejstvo vežbi istezanja jer voda ublažava njihovu težinu, za razliku od regularnih vežbi.

Za početak, izdvojili smo tri jednostavne vežbe.

1Poza Veliko Stopalo

Desnom rukom se uhvatite za ivicu bazena. Ispravite kičmu i dišite duboko. Polako podižite levu nogu, možete da je držite levom rukom, cilj je da se ruka i stopalo spoje u jednom trenutku. Polako i pažljivo radite ovu vežbu dok osećate kako vas voda služi i opušta. Na kraju možete pustiti desnu ruku od ivice bazena ako se osećate dovoljno stabilnim i podići je ka nebu. Ponovite potom vežbu sa drugom nogom.

2Poza Polumesec

Levom rukom se uhvatite za ivicu bazena, dok vam je desna na kuku. Leđa su strogo ispravljena, noge su ispravljene tokom cele vežbe. Blago se spuštajte svojim torzom ka vodi, podižući desnu nogu nazad. Kada vaša noga dođe u ravan sa vašim torzom, podignite desnu ruku, blago ka nebu. Osetićete kako vas voda podržava i kako vežba uopšte nije teška. Dišite pravilno i duboko. Opustite se. Potom vežbu ponovite i sa desnom stranom.

3Poza Kobra

Smestite se uz ivicu bazena, oslanjajući se na svoje podlaktice, noge zategnite ispružene, neka plutaju. Ispravite svoj torzo i polako zabacite glavu unazad, ispravljajući i zatežući kičmu, počevši od svog pupka.  Uradite ovu vežbu pet puta odnosno pet dubokih uzdaha.

156,289people like this

3,940people like this

Uspešno ste se registrovali

Prijava

Registracija

Registracija