Joga na poslu: Mali trikovi koje niko neće primetiti

Redovnom primenom joge možemo poboljšati kvalitet svog života, zato ne moramo da se ustručavamo da koristimo ove vežbe i na poslu. Pomoći će nam u svemu što radimo, a nakon radnog vremena nećemo osećati umor i iscrpljenost.

Ukoliko vas čak i brine šta će kolege misliti, vi znate da je korist mnogo veća nego začuđeni pogledi. S druge strane, narednih par vežbi deluju vrlo neugledno, kratke su, a njihove prednosti izuzetne jer će vam proraditi cirkulacija, a obogatićete se i kiseonikom i izbeći sve one neprijatne tupe bolove od sedenja.

1Istezanje sa strane

Ova vežba je korisna da ispravite kičmu, iskristališete glavu i fokus. Podignite ruke iznad glave ispružite šake i istegnite se do poslednjeg prsta; nagnite se jednom na levu, jednom na desnu stranu i tri puta duboko udahnite.

2Okretanje u stolici

Prednosti ove vežbe su otklanjanje bolova u leđima i poboljšanje varenja. Sve što treba da uradite je da sednete ispravljeni i okrenete se prvo ka levoj, potom desnoj strani, u potpunosti, duboko iz svoje kičme, premeštajući svoj fokus pre na svoj abdomen nego na leđa. Sve vreme, držite se za naslon za ruke svoje stolice koji će predstavljati potporu vežbi.

3Izbalansirajte ramena

Tokom ove vežbe pronaći ćete pravu ravnotežu unutar svojih ramena, uvek napeta kako zbog stresa koji se tu smešta kao i zbog konstantnog kucanja na tastaturi. Ustanite, ispravite se, ispružite ruke ispred sebe tako da dodirnu ivicu stola. Spustite glavu među ramena, savijte se tako da dobijete pozu u obliku slova ćiriličnog G. Ostanite tako nekoliko sekundi, duboko dišući i istežući ramena.

Sve ove vežbe možete ponoviti jednom u sat vremena.

156,289people like this

3,940people like this

Uspešno ste se registrovali

Prijava

Registracija

Registracija