Joga za dobro jutro

Jutro je idealno vreme da se napunimo dobrom energijom koja će trajati tokom celog dana. Tada je važno da postavimo svoje prioritete i podesimo male i velike ciljeve. Jutro je vreme kada odlučujemo kakvu ćemo energiju imati tokom celog dana. To je vreme prikupljanja snage i fokusa. Idealno bi bilo kada bismo bar jednu vežbu mogli da uradimo, laganu i vrlo korisnu.

Ovo su vežbe zahvaljujući kojim ne morate da napuštate krevet da biste ih odradili, a efekat će biti podjednako izvanredan.

1Istezanje

Sedite i ispružite noge. Polako se savijajte opruženih ruku koje lagano treba da dodirnu vrhove prstiju na nogama. Ukoliko osetite preveliki bol u nogama, kolena možete malo da skupite.

2Poza Ribe

Lezite pravo, noge istegnute do poslednjeg prsta. Potom podignite svoje grudi napred, ka plafonu, dok glava ide nazad, kao da pokušavate da je obrnete. Ruke polako idu pod sedalni deo, ramena su otvorena, održavate se na svojim podlakticama. Dišite duboko dok osećate kako se postepeno energizujete i budite. 

3Poza deteta

Jednostavno skupite noge, savijte kolena, glavu ispružite napred tako da dodiruje kolena, a ruke izbacite nazad. Noge treba da budu razdvojene u širini vaših kukova, a glava među kolenima. Ovo je poza za opuštanje i ostanite u njoj koliko želite.

Svakog dana možete da uradite po jednu od ovih vežbi za što bolji osećaj.

156,289people like this

3,940people like this

Uspešno ste se registrovali

Prijava

Registracija

Registracija