Koliko se joga i pilates zaista razlikuju?

Šta je bolje, pilates ili joga?

Nezahvalno je odgovoriti. Možda bi najbolje bilo reći – obe!

Ove vežbe mogu da se dopunjuju, istezanje iz joge može se primeniti u pilatesu, jačanje određene grupe mišića u pilatesu će pomoći da se bolje urade neke poze u jogi. Zajedničko im je i kvalitet, a ne kvantitet izvođenja. Razlikuju se po mnogo čemu, pre svega i u količini rekvizita potrebnih da bi se izvele određene vežbe.

I jedna i druga vrsta vežbanja pružaju treninge posle koji ćete se osećati bolje i bez stresa, a rezultati su vidljivi u stabilnom, snažnom vitkom telu, bez prenaglašenih linija.

Pilates je zasigurno u sebi uvrstio elemente joge, ali podrazumeva rad na celom telu, bazirajući se na principima koncentracije, preciznosti, centriranja, glatkog kretanja i naravno disanja. No, disanje je osnova i jednog i drugog načina vežbanja.

Joga ima u sebi i spiritualnu komponentu kojom ujedinjuje um, telo i duh. Zahvaljujući jogi, imamo više energije i spremniji smo da blaže reagujemo na stresne situacije. 

I pilates i joga će vam pružiti osećaj oslobođenog stresa, fleksibilnost, snagu i fokusiranost. Dok se pilates pre svega koncentriše na snagu, kontrolu tela, joga pridaje značaj fleksibilnosti, istezanju. Ritam vežbi u pilatesu može biti meditativan, kao što i joga ume da vas oznoji.

Obe vrste vežbanja poseduju širok dijapazon načina na koji će vaše telo postati izdržljivije, a um smireniji. Sve zavisi od vaših afiniteta, prioriteta i aspiracije.

156,289people like this

3,940people like this

Uspešno ste se registrovali

Prijava

Registracija

Registracija