Kako praktikovati „očnu jogu“?

Postoji mnogo vrsta joge, ali i jedna za koju vam nije potrebna podloga – očna joga! Da li ste isprobali ovu vrstu joge i kakvi su vaši utisci?

Očna joga se preporučuje osobama koje veći deo dana provode gledajući u ekran računara ili telefona, jer se tada oči najviše naprežu i umaraju, te im je neophodno opuštanje.

Šta je zapravo očna joga? To su vežbe koje nam pomažu da ojačamo očni mišić, da uklonimo napetost i stres, a ujedno i da poboljšamo naš vid. Neke vežbe uključuju i određene veštine disanja, te nam očna joga može pomoći i kod oslobađanja stresa celog tela.

Dovoljno je da samo nekoliko minuta dnevno odvojite za ove vežbe, a evo i kako da ih primenite:

  1. Za ovu vežbu je potrebno da sedite ispravljenih leđa i da jednu ruku ispružite ispred sebe. Stegnite šaku u blagu pesnicu tako da vam palac bude okrenut nagore. Zatim fokusirajte oba oka u pravcu palca. Potom ruku pomerajte ka nosu do onog trenutka dokle možete da fokusirate palac. Ponavljajte vežbu 5 do 10 puta, a u pauzama duboko udahnite po dva puta.
  2. Potrebno je da dlanovi budu topli, a to ćete postići njihovim trljanjem. Kada dlanovi budu dovoljno topli, zažmurite i nežno ih prislonite na kapke, tako da vam prsti budu prislonjeni na čelo. Dok su vam oči sklopljene dlanovima, duboko udahnite i izdahnite nekoliko puta.

146,562people like this

5,730people like this

Uspešno ste se registrovali

Prijava

Registracija

Registracija