Kako se izboriti sa jesenjom depresijom?

Kada pomislimo na jesen, prva asocijacija je sigurno promena vremena i sve što ona nosi sa sobom. Za većinu nas, nažalost, to podrazumeva i neki osećaj melanholije i povećane nervoze. Vreme prosto utiče na raspoloženje, od toga ne možemo pobeći.  

Sunčani i topli dani su iza nas, a polako kreće tmurnije i kišovitije vreme zbog čega se javlja jesenja depresija ili anksioznost. Sve se ovo dešava zbog nedostatka sunca, svetlosti, pa samim tim i vitamina D. Smanjenjem sunčeve svetlosti smanjuje se i lučenje serotonina koji se još naziva i hormon sreće. Kada se smanjuje lučenje ovog hormona, dolazi do povećanja hormona melatonina koji ima tendenciju da izazove pad raspoloženja i pospanost.

Da biste se izborili sa jesenjom depresijom, predlažemo vam neke od ovih metoda:

  1. Ustanite ranije kako biste bili što više izloženi dnevnoj svetlosti i iskoristili jutro. Možete raditi i jutarnje vežbe koje popravljaju raspoloženje.
  2. Probajte redovno da meditirate. Na taj način imaćete neki svoj mir. Potrebno je da lagano udahnete i izdahnete nekoliko puta. Probajte da kada udišete razmišljate o lepim stvarima koje želite, a izdahnite sve ono što vas muči i stvara osećaj nervoze. Bavite se meditacijom svakodnevno i videćete koliko je značajna za mentalno zdravlje.
  3. Osvežite radni prostor i svoj dom različitim aromama. Sve što vam je potrebno je jedna bočica, malo alkohola, voda i kapi umirujućeg eteričnog ulja. Ako ste na radnom mestu, prskajte prostor oko sebe, na taj način ćete dezinfikovati vazduh i stvorićete umirujuću i pozitivnu energiju i radost.
  4. Odvojite trenutke u toku dana samo za sebe – predlažemo da pripremite omiljeni napitak, uzmete omiljeni Wellness i posvetite se pozitivnom razmišljanju.

Probajte pomoću ovih metoda da udovoljite sebi i oslobodite se jesenje depresije.

146,562people like this

5,730people like this

Uspešno ste se registrovali

Prijava

Registracija

Registracija