Namirnice koje pomažu u borbi protiv nesanice

U jednom od prethodnih tekstova smo pisali o važnosti sna za celokupno zdravlje (link: http://bambiwellness.rs/saveti/znakovi-koji-ukazuju-na-potrebu-za-promenom-rutine-spavanja), a sada želimo da vam prikažemo koliko pravilna ishrana pomaže u osiguravanju mirnog sna tokom cele noći.

Tempo života, posla i obaveza koji nam se nameće svakodnevno često ostavlja traga u vidu jedne veoma neprijatne pojave – nesanice. Ona može proći i sama od sebe, ali zašto ne bismo uradili nešto po tom pitanju? Dajemo vam listu namirnica koje su jako važne za dobar san:

  1. Čaj od kamilice – osim što sadrži antioksidanse (flavone koji ublažavaju upalne procese), ovaj čaj poboljšava i rad imunog sistema. Šolja čaja od kamilice pred spavanje će smiriti vaš nervni sistem i ublažiti osećaj anksioznosti. Pored toga, čaj sadrži i antioksidans apigenin koji izaziva pospanost i uklanja probleme nesanice.
  2. Bademi –bogati su melatoninom, hormonom koji reguliše unutrašnji sat i daje telu znak kada treba da se priprema za spavanje. Pored melatonina, bademi sadrže i magnezijum, koji poboljšava kvalitet sna. Magnezijum se posebno preporučuje osobama koje pate od nesanice.
  3. Kivi – bogat je vitaminima C i K, poboljšava varenje i otklanja upale. Bolje varenje znači da vas stomak neće mučiti u toku noći, pa se za kvalitetan san preporučuje da porcija kivija bude obrok pred spavanje. Ujutru obradujte svoj stomak Wellness Yes Digest Plus keksićima koji će takođe povoljno uticati na vaš digestivni sistem.
  4. Ćuretina – pored toga što sadrži veliku količinu proteina, sadrži selen, fosfor i triptofan, aminokiselinu koja utiče na proizvodnju melatonina u našem organizmu.

146,562people like this

5,730people like this

Uspešno ste se registrovali

Prijava

Registracija

Registracija