Preskakanje vijače kao vežba?

Preskakanje vijače, više nego bilo koja aktivnost, podseća na bezbrižno detinjstvo i druženje, zar ne? Vijaču smo retko preskakali sami, izmišljali smo mnogo igara koje su uvek uključivale i društvo. A šta nas sprečava da i sada napravimo igrariju od ove aktivnosti?

Da li znate koji su sve benefiti preskakanja vijače koji utiču na naše zdravlje? Ova aktivnost pre svega spada u kardio vežbe, pa ćete za tili čas ubrzati puls, a ojačaćete i sve mišiće u nogama i ramenima što je jako značajno za osobe koje zbog prirode svog posla dugo sede.

Još jedan benefit preskakanja vijače je i bolji ritam. Dobar tajming je vrlo važan kod preskakanja, jer je potrebno uskladiti rad nogu, ruku i same vijače. Na taj način vežbate svoje reflekse i ritam. Pored toga, ako ste oduvek želeli da imate izvajane listove, onda vijača treba da postane vaš najbolji prijatelj. Povećanjem mišića poboljšava se i njegova elastičnost i smanjujemo rizik od pojave grčeva na nogama.

Kada govorimo o estetici, treba imati u vidu da ova vežba može uticati i na smanjenje celulita, što je odlična priprema za leto i lepo vreme. Celulit se smanjuje zbog povećanja mišića i zatezanja kože.

Vreme je da uzmete vijaču, izađete u park i počnete sa ovom aktivnošću. Vodite računa da obujete stabilne patike, ponesite dovoljno vode i neki od Wellness barova za dodatni udar energije u pauzama!

146,562people like this

5,730people like this

Uspešno ste se registrovali

Prijava

Registracija

Registracija