Pobedite umor uz samo dve vežbe

Umor je najveći neprijatelj naše svakodnevice. Upravo zbog nedostatka snage ne uspevamo da postignemo sve što želimo. Ponekad nas iznenadi i pojavi se potpuno neplanirano, što ima negativan uticaj na naše planove. Utiče na naše raspoloženje, volju, razdražljivost, kreativnost, produktivnost… Utiče i na nas fizički kroz glavobolje, nedostatak energije i nemirnog sna.

Protiv umora se nije teško boriti. Važno je da uvek unosimo dovoljno raznovrsnu hranu koja je bogata energijom i zdravim nutrijentima. Unos tečnosti je obavezan. Izlazak u šetnju ili posvećivanje vremena određenoj fizičkoj aktivnosti nas takođe može održavati u energetskom smislu. Isto tako, važno je da priuštimo sebi vreme da radimo ono što volimo, jer nas to mentalno odmara. 

Uvek dišite duboko, svesni svakog udaha i izdaha.

Za vas smo spremili i dve vežbe koje vam mogu pomoći da razbudite i razmrdate telo. Raditi jogu ili meditaciju vas može mnogo više odmoriti nego popodnevni san. Često se posle takve dremke ne oporavimo u potpunosti i pored osećaja slomljenosti, možemo imati potrebu da se vratimo nazad na spavanje.

1Trougao poza

Nakon ove vežbe ojačaćete bedra, bokove, kolena, prsa. Razviti snagu, izdržljivost, gipkost, mir, ravnotežu. Bićete oslobođeni stresa, napetosti i bolova u telu.

Stanite raširenih nogu na svoju prostirku. Desno stopalo okrenite ka desnoj strani, ka kraju prostirke, a levo uvucite malo ka unutra. Dišite duboko i dok izdišete, polako se spuštajte desnom rukom ka desnom gležnju, dok se ne uhvatite za nožni palac. Grudni koš je otvoren, a leva ruka ispravljena i podignuta ka plafonu/nebu, tako da je u liniji sa desnom. Možete da gledate ispred sebe ili u vrh svoje leve ruke. Pet udaha je dovoljno potom promeniti stranu.

 

2Poza raširenih nogu

Ova asana će umiriti glavobolje, nervni sistem, bolove u kukovima i leđima, ali i stimulisati probavu.

Stanite na svoju prostirku raširenih nogu, stopala su blago okrenuta na unutra. Dlanove stavite na bok, potom sa udahom otvorite grudni koš i pogled uperite prvo napred, a potom se lagano spuštajte ka stopalima.

Ruke stavite iza svojih nogu, kao da želite da se podignete na njima. Laktovi su paralelni, glava je na podu. Dišite duboko pomoću trbušnih mišića i opustite glavu.

146,562people like this

5,730people like this

Uspešno ste se registrovali

Prijava

Registracija

Registracija